This is an old revision of the document!
Race car
Student: Avramescu Cosmin-Alexandru
Grupa: 334CC
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul consta intr-o masinuta controlata bluetooth de pe telefon, care va avea si leduri pe caroserie si un difuzor pe spate (pentru a reda sunetul de motor/muzica). Boxa este de 100W si am folosit un modul amplificator de 60W. Muzica este citita de pe un modul SD card reader.
Scopul lui este de a destinde atmosfera prin muzica redata in boxe si luminile de pe caroserie.
Am pornit de la amintirea placuta din copilarie cand ma jucam mereu cu o masinuta cu telecomanda.
Este utila pentru mine deoarece ma ajuta sa aplic toate cunostintele invatate la PM intr-un proiect personal. Pe langa avantajele definite la scop, este utila si pentru ceilalti oameni deoarece le arata ca niste componente uzuale pot deveni foarte usor centrul unui proiect pe care l-ar putea dezvolta pentru a invata lucruri noi.
Descriere generală
Inputul se primeste de la user de pe un telefon mobil prin bluetooth. In cadrul unei aplicatii mobile software, voi crea o interfata asemanatoare unui joystick prin intermediul careia se va stabili directia in care va merge masinuta. De asemenea, aplicatia software va transmite muzica ce trebuie redata in difuzorul de pe masina tot prin bluetooth. Masinuta va merge in directia indicata de inputul de pe telefon. La apasarea unui buton prezent tot in aplicatia software, ledurile de pe masina isi vor schimba culoarea (voi folosi leduri RGB). Motoarele masinii vor fi doar pe rotile din spate si vor fi legate prin intermediul unui motor driver L293D.
La intalnirea unui obstacol, senzorul ultrasonic va determina oprirea masinii indiferent daca se va da in continuare input de a merge inainte de la utilizator.
Hardware Design
Componente:
arduino UNO atmega328p
breadboard
modul bluetooth HC-05
modul motor driver L293D
2 x DC motor
difuzor
senzor ultrasonic
led-uri
baterii
rezistente
buton
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Scheme electrice:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
29.04 - alegere tema proiect
2.05 - primire comanda de piese 1
7.05 - creare de pagina OCW
8.05 - primire comanda de piese 2
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF