This is an old revision of the document!


Race car

Student: Avramescu Cosmin-Alexandru

Grupa: 334CC

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Proiectul consta intr-o masinuta controlata bluetooth de pe telefon, care va avea si leduri sub caroserie (care isi vor schimba culoarea la apasarea unui buton) si un difuzor pe spate (pentru a reda sunetul de motor/muzica). De asemenea, aceasta se va opri la un obstacol prin intermediul unui senzor ultrasonic (chiar daca se da in continuare input de a merge inainte).
  • Scopul lui este de a destinde atmosfera prin muzica redata in boxe si luminile de sub caroserie.
  • Am pornit de la amintirea placuta din copilarie cand ma jucam mereu cu o masinuta cu telecomanda.
  • Este utila pentru mine deoarece ma ajuta sa aplic toate cunostintele invatate la PM intr-un proiect personal. Pe langa avantajele definite la scop, este utila si pentru ceilalti oameni deoarece le arata ca niste componente uzuale pot deveni foarte usor centrul unui proiect pe care l-ar putea dezvolta pentru a invata lucruri noi.

Descriere generală

Inputul se primeste de la user de pe un telefon mobil prin bluetooth. In cadrul unei aplicatii mobile software, voi crea o interfata asemanatoare unui joystick prin intermediul careia se va stabili directia in care va merge masinuta. De asemenea, aplicatia software va transmite muzica ce trebuie redata in difuzorul de pe masina tot prin bluetooth. Masinuta va merge in directia indicata de inputul de pe telefon. La apasarea unui buton prezent tot in aplicatia software, ledurile de pe masina isi vor schimba culoarea (voi folosi leduri RGB). Motoarele masinii vor fi doar pe rotile din spate si vor fi legate prin intermediul unui motor driver L293D.

La intalnirea unui obstacol, senzorul ultrasonic va determina oprirea masinii indiferent daca se va da in continuare input de a merge inainte de la utilizator.

Hardware Design

Componente:

  • arduino UNO atmega328p
  • breadboard
  • modul bluetooth HC-05
  • modul motor driver L293D
  • 2 x DC motor
  • difuzor
  • senzor ultrasonic
  • led-uri
  • baterii
  • rezistente
  • buton

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Scheme electrice:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

  • 29.04 - alegere tema proiect
  • 2.05 - primire comanda de piese 1
  • 7.05 - creare de pagina OCW
  • 8.05 - primire comanda de piese 2

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/ndrogeanu/race-car.1684702042.txt.gz · Last modified: 2023/05/21 23:47 by cosmin.avramescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0