This is an old revision of the document!
Cooler laptop
Introducere
Proiectul de cooler pentru laptop cu Arduino implică construirea unui sistem de răcire care va monitoriza temperatura laptopului și va regla viteza ventilatorului în consecință pentru a menține o temperatură optimă, utilizând un senzor de temperatură, un ventilator DC, o placă Arduino, o placă driver motor, un ecran LCD și cabluri pentru a conecta toate componentele. Proiectul implică selectarea componentelor adecvate, asamblarea acestora și scrierea codului necesar pentru a controla viteza ventilatorului și pentru a afișa informațiile relevante pe ecranul LCD.
Scopul sistemului este de a preveni supraincălzirea laptopului, protejând astfel componentele hardware și extinzând durata de viață a acestuia.
Ideea de pornire pentru proiect este legata de performanța laptopului și dorința de a-l menține într-o stare bună de funcționare pe termen lung.
Mulți utilizatori de laptopuri se confruntă cu probleme de supraincălzire și, prin urmare, cu o scădere a performanței. Proiectul de cooler pentru laptop cu Arduino poate fi o soluție la această problemă, oferind o metodă eficientă de răcire și menținând astfel laptopul într-o stare bună de funcționare.
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Proiectul constă în construirea un sistem de control și monitorizare a vitezei ventilatorului, bazat pe temperatura laptopului, folosind un senzor de temperatură și un microcontroller Arduino. Acest sistem permite reglarea vitezei ventilatorului în funcție de temperatura din laptopului, permițând astfel menținerea temperaturii optime și prevenirea supraîncălzirii. Informațiile despre temperatura și viteza ventilatorului sunt afișate simultan pe un ecran LCD, făcând sistemul mai ușor de utilizat pentru utilizator.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
barbieru_bianca-stefania_334cc.rar
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF