This is an old revision of the document!
Talking Fish
Introducere
Temă
- o boxa cu bluetooth care pare ca vorbeste.
Ce face?
Dupa conectarea la bluetooth a unui dispozitiv, sistemul va reda audioul de la dispozitivul conectat. In momentul in care recunoastem voce umana vom controla jucaria, “big mouth billy basss” in asa fel incat sa para ca vorbeste si se va intoarce si cu capul spre noi.
Ideea de la care ați pornit
Am vazut pe internet o astfel de jucarie care vorbea ca alex.
De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi
Este un element de decor foarte interesant si simultan si o boxa portabila.
Descriere generală
Avem mai jos imaginea cu schema block a proiectului.
Hardware Design
Lista de piese:
arduino uno
modul de bluetooth
amplificator audio
difuzoare
jack splitter
cablue jack
punte h dubla
connector micro usb
big mouth billy bass
Descrie succinta a hardware-ului
Hardware-ul este modularizat in doua componente separate:
1. Un modul de bluetooth care trimite semnalul primit la un amplificator de semnal si in speakere
2. Un modul care se ocupa cu preluarea rezultatelor preluate din analiza sunetului si coordoneaza miscarile pestelui tinand cont de acestea.
Trebuie adaugat ca cele doua module vor avea ca intermediar un raspberry pi sau un calculator pe care se va realiza partea de inteligenta artificiala.
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Medii de dezvoltare
Pycharm: pentru partea de inteligenta artificiala si trimiterea datelor
ArduinoIDE: pentru programarea placutei arduino
Librarii si surese 3-d party
Pe partea de python ca librarii avem:
1. serial (comunicarea cu arduino)
2. pvcobra (Voice Activity Detection)
3. pvrecorder (Preluarea informatiilor audio de input)
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF