This is an old revision of the document!
Student: Crăciun Albert Cristian
Grupa: 335CC
Prezentarea succintă a proiectului:
Proiectul constă în realizarea unei lanterne controlată vocal, cu diferite opțiuni privind luminozitatea, culorile, situații de urgență și utilizarea optimă a energiei LED-urilor.
Contexte de utilizare:
Lanterna poate fi folosită în orice mediu. Totuși, în primă fază a proiectului este preferabil utilizarea acesteia într-un mediu uscat din cauza carcasei ne-etanșă. Aceasta poate fi folosită și pentru semnalizarea unei urgențe (exemplu: transmiterea unui semnal audio și vizual S.O.S. dacă cineva este rănit într-o drumeție montană).
Ți-ai pierdut lanterna? Strigă și ea se va aprinde!
La conectarea lanternei la sursa de alimentare, este necesară rostirea cuvântului lantern pentru a accepta următoare comenzi. Nu trebuie rostit decât odată, nu înainte de fiecare comandă. Este ideal comenzile s[ fie rostite mai rar, la distanță de 2-4 secunde.
Funcționalitățile proiectului sunt următoarele:
* conectarea fizică dintre Arduino și modulul EasyVR; deși am folosit conectori standard și un shield special conceput, conectivitatea s-a realizat cu succes doar când absolut toți pinii au fost lipiți * conectivitate cu EasyVR: bridge serial necunoscut (în EasyVR commander) * <note tip> mută jumper-ul pe locul potrivit de pe Shield-ul EasyVR3+ (SW) </note> * apelarea acțiunilor de comandă în software: din fericire documentația librăriei este suficient de clară, din păcate sunt niște tip & trick-uri care nu sunt trecute acolo și te-ar scăpa de multă muncă + codul trebuie scris într-un anumit format, destul de rigid, urmărind un schelet. Tip&Trick-ul este ca parte de schelet putea fi generat automat din EasyVR Commander - //trăiască YT!//
Menționez că învelișul (carcasa) utilizată este de la o lanternă de cort găsită la un magazin chinezesc.
Din procesul de realizare: https://imgur.com/a/0keGyjI
A fost un proiect stresant, dar mi-a oferit o deosebită satisfacție finalizarea lui. A fost un proces “de creație” intens, complex și plăcut.
18.04.2023 - alegerea temei
25.04.2023 - comandarea pieselor necesare
01.04.2023 - crearea cutiei pentru lanternă (schițare + achiziționare materiale)
02.05.2023 - crearea paginii OCW
04.05.2023 - finalizarea secțiunilor Introducere, Descriere generală și Software Design
14.05.2023 - realizarea lipiturilor și conectarea componentelor hardware
17.05.2023 - adăugarea resurselor (datasheet-uri) și completarea secțiunii Hardware Design
25.05.2023 - completarea ultimelor detalii