This is an old revision of the document!
Sunt implementate mai doua jocuri mici, în care sunt încorporați și senzori, ce vor fi afișate pe un mic ecran.
Jucătorul alege la început ce joc să joace si când să iasă din el. Jucatorul are de ales intre un platformer si jocul clasic snake.
Jucătorul va interacționa cu ecranul prin intermediul a mai mulți senzori, a unor butoane, a unui joystick, iar un buzzer va canta o mica melodie in continuu.
Piese ce sunt folosite:
Conectarea plăcii la TFT LCD se va face cu ajutorul unui convertor de tensiune bidiercțional de la 5V la 3.3V. Schema este următoarea:
Pentru scrierea codului se folosește Arduino IDE, cu biblioteci specializate pentru unii senzori si TFT LCD. Mai precis se folosesc:
Datorita limitarilor bibliotecii grafice precum si a placii arduino uno, modificarile se fac local (adica nu se schimba intreg cadrul pentru urmatorul frame). Avem o functie cu timer care la momentul potrivit canta urmatoarea nota din cantecul ales. Codul pentru cantecul propriu-zis a fost luat de la arduino-songs. Pentru a putea stoca datele despre doua jocuri folosim un 'union' cu doua variabile de tip 'struct'.
In ciuda faptului ca arduino uno este o placa foarte neprietenoasa pentru dezvoltarea de aplicatii grafice datorita resurselor relativ limitate, acest proiect demonstreaza ca se pot crea in continuare mici joculete pe ea, care pot aporta la experienta utilizatorului, atata timp cat exista un ecran, putand face de asemenea, cu o larga varietate de senzori, lucruri pe care nici cele mai utilizate device-uri de gaming nu o fac la momentul actual, lasand dupa parerea mea o ramura nu foarte explorata a jocurilor.
Resurse hardware:
Resurse software: