This is an old revision of the document!
Sunt implementate mai multe jocuri mici ce vor fi afisate pe un mic ecran, precum tetris, snake, etc., in care sunt incorporati si senzori.
Jucatorul alege la inceput ce joc sa joace, cand sa iasa din el, si, in unele cazuri, daca vrea sa joace cu inca un jucator, in cazul in care mai este conectata o placuta. [TO BE DETERMINED AND UPDATED]
[TO BE DETERMINED AND UPDATED: schema bloc finala, pe baza componentelor folosite]
Jucătorul va interacționa cu ecranul prin intermediul a mai mulți senzori, a unor butoane, a unui joystick, iar pe baza rezultatelor din joc se pot aprinde diferite LED-uri, se pot produce sunete, etc. [TO BE DETERMINED AND UPDATED: ce jocuri mai exact sunt disponibile]
Piese ce sunt folosite:
Conectarea plăcii la TFT LCD se va face cu ajutorul unui convertor de tensiune bidiercțional de la 5V la 3.3V. Schema este următoarea:
Pentru scrierea codului se folosește Arduino IDE, cu biblioteci specializate pentru unii senzori, TFT LCD, unii actuatori. [TO BE DETERMINED AND UPDATED: ce biblioteci sunt exact folosite]
[TO BE DETERMINED AND UPDATED: imagini si detalii legate de jocurile implementate]
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.