Gameboy Arduino
Introducere
Obiective:
Realizarea propriei console de jocuri portabile.
Fiecare dintre noi am avut o astfel de jucarie cand eram mici: nostalgia vibes.
Utilitatea acestui proiect consta in oportunitatea de a invata, de a pune in practica si de a programa un arduino uno in scopul implementarii unei console de jocuri.
Prezentare: https://streamable.com/pykntb
Descriere generală
Dorim sa implementam jocul
Chicken Invaders. Idealul jocului este sa invingem toti inamicii. Cu cat invingem mai multi oponenti cu atat ne creste punctajul.
Avem un logo in starea initiala, a jocului neinceput inca, cu o nava spatiala, cu titlul, aparand text pe ecran si indicatia de a
apasa pe fire pentru a incepe jocul. Cand incepe jocul se aude de la difuzor o melodie formata din tonuri. Avem un joystick cu ajutorul caruia putem deplasa nava stanga-dreapta.
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Hardware Design
Piese necesare:
Breadboard
Arduino uno
Giroscop
Display LED
Butoane
Rezistente
Fire de legatura
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Schema bloc:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib):
#include <LCDWIKI_GUI.h> Core graphics library
#include <LCDWIKI_SPI.h> Hardware-specific library
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi = bitmaps pentru fiecare imagine generata.
(etapa 3) surse şi funcţii implementate = functiile care imi deseanza imaginea navei, logo-ului, stelelor, entitatilor_inamice
Rezultate Obţinute
O experienta de invatare din care am putut observa utilitatea programrii pe un microcontroler si dobanadirea simtului practic de a crea jocurile cu care ne petreceam timpul cand eram copii.
Concluzii
Jocul este functional.
Obiectivele dorite au fost atinse si proiectul a fost creat imbinand utilul cu placutul.
Download
Bibliografie/Resurse