Gameboy Arduino

Introducere

Obiective:

  • Realizarea propriei console de jocuri portabile.
  • Fiecare dintre noi am avut o astfel de jucarie cand eram mici: nostalgia vibes.
  • Utilitatea acestui proiect consta in oportunitatea de a invata, de a pune in practica si de a programa un arduino uno in scopul implementarii unei console de jocuri.

Prezentare: https://streamable.com/pykntb

Descriere generală

Dorim sa implementam jocul Chicken Invaders. Idealul jocului este sa invingem toti inamicii. Cu cat invingem mai multi oponenti cu atat ne creste punctajul. Avem un logo in starea initiala, a jocului neinceput inca, cu o nava spatiala, cu titlul, aparand text pe ecran si indicatia de a apasa pe fire pentru a incepe jocul. Cand incepe jocul se aude de la difuzor o melodie formata din tonuri. Avem un joystick cu ajutorul caruia putem deplasa nava stanga-dreapta.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Piese necesare:

  • Breadboard
  • Arduino uno
  • Giroscop
  • Display LED
  • Butoane
  • Rezistente
  • Fire de legatura

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Schema bloc:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib):

#include <LCDWIKI_GUI.h> Core graphics library #include <LCDWIKI_SPI.h> Hardware-specific library

  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi = bitmaps pentru fiecare imagine generata.
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate = functiile care imi deseanza imaginea navei, logo-ului, stelelor, entitatilor_inamice

Rezultate Obţinute

O experienta de invatare din care am putut observa utilitatea programrii pe un microcontroler si dobanadirea simtului practic de a crea jocurile cu care ne petreceam timpul cand eram copii.

Concluzii

Jocul este functional. Obiectivele dorite au fost atinse si proiectul a fost creat imbinand utilul cu placutul.

Download

Bibliografie/Resurse

Arhiva este incarcata. Arduino tone tutorial: https://docs.arduino.cc/built-in-examples/digital/toneMelody

Export to PDF

pm/prj2023/mihai_iulian.ghioca.txt · Last modified: 2023/06/03 14:33 by mihai_iulian.ghioca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0