This is an old revision of the document!


Labirint

Introducere

Proiectul meu este o interpretare a unui joc fizic, in care există un labirint, iar scopul este de a duce o minge dintr-un punct de plecare până în alt punct stabilit. Problema care apare este faptul că într-un astfel de joc fizic, labirintul nu poate fi schimbat des, așa că introducerea unei variante digitalizate ar putea să varieze mult mai des labirintul.

Descriere generală

Jocul va începe prin apăsarea unui buton. Mingea va fi afișată pe ecran pe o poziție inițială și utilizatorul poate să înceapă să o miște. Acest lucru se face prin mișcarea fizică a ecranului. Pentru a prelua informațiile asupra poziției și unghiului de inclinare din mediul extern, voi folosi un giroscop și accelerometru. Datele vor fi transmise și poziția mingii pe ecran se va modifica corespunzător. Astfel, jucătorul poate manipula poziția mingii și să o ducă în punctul final. De asemenea, în cazul coliziunii cu un perete al labirintului, mingea nu va fi lăsată să pătrundă în acea porțiune. Jocul se va desfășura într-un timp limită, iar la final, după expirarea acestuia sau după câștigul jucătorului, se va afișa un mesaj corespunzător.

Hardware Design

Piesele folosite pentru acest proiect sunt:

  • Arduino UNO (ATMega328p)
  • Ecran LCD
  • Giroscop și Accelerometru MPU6050
  • Breadboard
  • Buton
  • Fire de legătură

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/iotelea/labirint.1683485107.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 21:45 by ioana_theodora.popa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0