This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 09:23] stefan.apostol1906 [Scurta descriere a claselor] |
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 11:13] (current) stefan.apostol1906 [Scurta descriere a claselor] |
||
|---|---|---|---|
| Line 101: | Line 101: | ||
| - input() -> aceasta functie se ocupa de a prelua input de la utilizator (analog si digital). | - input() -> aceasta functie se ocupa de a prelua input de la utilizator (analog si digital). | ||
| - | <note> | ||
| Acestea sunt toate functiile si variabilele ce se pot accesa: | Acestea sunt toate functiile si variabilele ce se pot accesa: | ||
| {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields1.png?350x250 }} | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields1.png?350x250 }} | ||
| {{ :pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields2.png?350x250}} | {{ :pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields2.png?350x250}} | ||
| - | </note> | + | |
| <note tip> | <note tip> | ||
| Line 129: | Line 128: | ||
| Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:state_machine.png?800x400 }} | ||
| <note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> | <note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> | ||