This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 09:22] stefan.apostol1906 [Scurta descriere a claselor] |
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 11:13] (current) stefan.apostol1906 [Scurta descriere a claselor] |
||
---|---|---|---|
Line 103: | Line 103: | ||
Acestea sunt toate functiile si variabilele ce se pot accesa: | Acestea sunt toate functiile si variabilele ce se pot accesa: | ||
- | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields1.png?400x250 }} | + | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields1.png?350x250 }} |
- | {{ :pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields2.png?400x250}} | + | {{ :pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields2.png?350x250}} |
<note tip> | <note tip> | ||
Line 127: | Line 128: | ||
Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:state_machine.png?800x400 }} | ||
<note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> | <note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> |