This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 08:54] stefan.apostol1906 [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2023:gpatru:memory_game [2023/05/30 11:13] (current) stefan.apostol1906 [Scurta descriere a claselor] |
||
---|---|---|---|
Line 100: | Line 100: | ||
- update() -> aceasta functie se ocupa de modificarea unor variabile interne si stari ale jocului. | - update() -> aceasta functie se ocupa de modificarea unor variabile interne si stari ale jocului. | ||
- input() -> aceasta functie se ocupa de a prelua input de la utilizator (analog si digital). | - input() -> aceasta functie se ocupa de a prelua input de la utilizator (analog si digital). | ||
+ | |||
+ | Acestea sunt toate functiile si variabilele ce se pot accesa: | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields1.png?350x250 }} | ||
+ | {{ :pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:fields2.png?350x250}} | ||
+ | |||
<note tip> | <note tip> | ||
Line 122: | Line 128: | ||
Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | Jocul este mai mult un state machine. Asteapta input si pe baza acestuia schimba sau nu starea jocului. | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:state_machine.png?800x400 }} | ||
<note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> | <note>Exista un mic bug de proiectare in aceasta schema a state machine-ului :))). Jocul nu se duce din starea TIME_SHOW in starea RUNNING cand se apasa play, ci se duce din starea MENU in starea RUNNING cand se apasa play.</note> | ||
Line 148: | Line 156: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:memorygame.zip|}} | + | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:memory_game.zip|Cod sursa}} |
- | <note warning> | + | {{:pm:prj2023:gpatru:stefan_ap:chematic.zip|Schematic proiect}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului | + | |
- | </note> | + | <note tip>Tot ce trebuie facut e sa descarcati arhiva, sa o importati din Arduino IDE si sa deschideti exemplul oferit de IDE "Game" din libraria "Memory Game"</note> |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
+ | * 30 mai 2023 - modificare schematic + arhiva zip schematic | ||
+ | * 30 mai 2023 - adaugare specificatii software | ||
+ | * 30 mai 2023 - adaugare README in arhiva | ||
+ | * 30 mai 2023 - update descriere proiect | ||
* 29 mai 2023 - adaugare specificatii hardware, software, concluzii, rezultate, bibliografie | * 29 mai 2023 - adaugare specificatii hardware, software, concluzii, rezultate, bibliografie | ||
* 29 mai 2023 - modificare introducere + lista componente | * 29 mai 2023 - modificare introducere + lista componente |