This is an old revision of the document!
Proiectul va simula aruncarea unui zar. In cazul in care ai noroc si nimeresti 6, se va deschide o cutie cu o mica surpriza. In total, vei avea 3 sanse de aruncare care vor fi contorizate si afisate prin intermediul unui ecran. Cred ca este un proiect amuzant si interactiv. In acelasi timp, consider ca proiectul imbina atat cunostinte de PM, cat si de probabilitate/matematica.
Prin apasarea butonului se va simula aruncarea. In functie de numarul random aruncat, se vor aprinde ledurile specifice. La fiecare aruncare, pe ecranul LCD-ului se va afisa un mesaj corespunzator: numarul de incercari ramase sau joc pierdut/castigat. In cazul in care se aprind toate cele 6 leduri, se va activa servomotorul care va duce la deschiderea cutiei. Dupa cele 3 incercari esuate de a arunca numarul castigator, jocul se reseteaza.
Schema bloc:
Lista componente:
-Arduino UNO
-LCD I2C 1604
-leduri
-fire
-rezistente variabile
-buton
-Servomotor SG90 cu limitator
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.