This is an old revision of the document!
X si O version 2
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Descriere generală
Implementarea jocului este de tip multiplayer. Odata cu inceperea jocului, porneste un timer cu timpul alocat rundei respective. Cei doi jucatori completeaza alternativ casutele matricei, deplasandu-se pe ecran cu ajutorul a 4 butoane ce reprezinta directia. Odata selectata pozitia, se va apasa tasta X/O. In cazul in care nu exista niciun castigator pana cand timpul expira sau matricea se populeaza complet, avem remiza.
Hardware Design
Listă de piese:
Arduino UNO R3 ATMEGA328P
Display 1.8” SPI TFT 128*160
Breadboard
6 x butoane - 4 x deplasare, 1 x X, 1 x O
Fire
Rezistente
Schema electrica
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare - Arduino IDE
librării şi surse 3rd-party - SPI.h, TLT.h
Intreruperi hardware - Se foloseste o intrerupere externa care se activeaza la fiecare apasare de buton X/O incrementand contorul elementelor din matrice. Atunci cand ajunge la 9, jocul se reseteaza considerandu-se remiza.
Intrerupere de timer - Se foloseste un timer care retine durata unei partide. Atunci cand ajunge la 45 secunde, jocul se reseteaza considerandu-se remiza.
SPI
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF