This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:drtranca:whack_a_mole [2023/05/26 21:50] miruna.voinea [Software Design] |
pm:prj2023:drtranca:whack_a_mole [2023/05/29 10:23] (current) miruna.voinea [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 64: | Line 64: | ||
Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață. | Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață. | ||
- | Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului LED aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz negativ, jucătorul pierde o viață. | + | Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului LED aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz contrar, jucătorul pierde o viață. |
Pentru a afișa scorul și numărul de vieți rămase, se folosește LCD-ul cu modul I2C. | Pentru a afișa scorul și numărul de vieți rămase, se folosește LCD-ul cu modul I2C. |