This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2023:drtranca:whack_a_mole [2023/05/26 21:23] miruna.voinea [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2023:drtranca:whack_a_mole [2023/05/29 10:23] (current) miruna.voinea [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 6: | Line 6: | ||
| ===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
| - | Proiectul are la bază faimosul joc Whack a mole: există mai găuri pe unde cârtițele pot scote capul, iar obiectivul jucătorului este de a le împiedica să iasă din ascunzătoare prin lovituri cu un ciocănel. | + | Proiectul are la bază faimosul joc Whack a mole: există mai multe găuri pe unde cârtițele pot scoate capul, iar obiectivul jucătorului este de a le împiedica să iasă din ascunzătoare prin lovituri cu un ciocănel. |
| *Scopul proiectului este de a realiza un joc distractiv prin care să îmi pun în aplicare cunoștințele dobândite la PM. | *Scopul proiectului este de a realiza un joc distractiv prin care să îmi pun în aplicare cunoștințele dobândite la PM. | ||
| Line 64: | Line 64: | ||
| Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață. | Am folosit timer1 pentru a controla intervalul de timp în care un LED este aprins, astfel încât atunci când timpul expiră, jucătorul să piardă o viață. | ||
| - | Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului buton aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz negativ, jucătorul pierde o viață. | + | Atunci când se apasă un buton, se declanșează o întrerupere, butonul fiind identificat cu ajutorul funcției checkBit. Se verifică dacă butonul corespunde ultimului LED aprins: în caz afirmativ, scorul este incrementat, iar în caz contrar, jucătorul pierde o viață. |
| + | |||
| + | Pentru a afișa scorul și numărul de vieți rămase, se folosește LCD-ul cu modul I2C. | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| Line 95: | Line 97: | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| + | |||
| + | Sunt foarte mulțumită de rezultatele obținute deoarece am reușit să implementez exact ce mi-am propus. | ||
| + | |||
| + | Întregul proiect a fost o experiență plăcută: m-a ajutat să înțeleg mai bine noțiunile explicate la laborator și chiar am descoperit că proiectele cu Arduino nu sunt atât de complicate pe cât credeam. | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Codul sursă: | ||
| + | {{ :pm:prj2023:drtranca:code_whack_a_mole.zip }} | ||
| + | </note> | ||
| <note warning> | <note warning> | ||