This is an old revision of the document!
Tureta de jucarie
Nume : Pruteanu Theodor-Andrei
Grupa : 334CB
Introducere
Proiectul este un prototip pentru o tureta de jucarie. Se poate misca pe 2 axe (sus-jos, stanga-dreapta) pentru a tinti, si poate sa fie actionat sa traga cu proiectile din spuma.
Project Design
Tureta trebuie sa implementeze urmatoarele functionalitati:
sa se miste liber pe 2 axe (sus-jos, stanga-dreapta)
sa pregateasca motoarele de tragere
sa traga
sa primeasca comenzi de la o sursa externa
sa poata fi actionat manual pentru tragere
1. Miscare
Pentru miscarea sus-jos, stanga-dreapta o sa se foloseasca 2 servo-uri (MG996r).
2. Motoare tragere
Motoare pentru tragere o sa fie motoare DC, care vor fi pornite/oprite folosind un MOSFET, conectat la un pin GPIO arduino.
3. Tragere
Actiunea de tragere o sa fie facuta cu un servo (SG90), care o sa impinga (cu ajutorul unui ax metalic) proiectilele in motoarele de tragere care o sa propulseze proiectilul mai departe.
4. Control
Controlarea punctelor 1/2/3 o sa fie facuta prin seriala. O sa se foloseasca un protocol pe 8 biti, unde:
2 biti pentru controlul sus-jos (3 stari, stanga/dreapta/repaus)
2 biti pentru controlul stanga-dreapta (3 stari, stanga/dreapta/repaus)
1 bit pentru controlul motoarelor de tragere
1 bit pentru actiunea de tragere
2 biti rezerva
Folosind un protocol pe seriala, aceasta poate sa fie adaptat usor si pentru Bluetooth (dar am ars modulul last minute :()
5. Actionare manuala
O sa existe si un buton fizic, pentru actiunea de tragere, care o sa se comporte ca si cum am primit comanda prin seriala.
Hardware Design
Design
Lista de piese
Arduino
MG996r Servo Motors x2
SG90 Servo Motor
9V DC Motors
Modul coborare tensiune LM2596
Buton
MOSFET
Sursa Alimentare
Fire, Rezistente etc.
Cadru printat 3D, suruburi, ax metalic
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
În etapele următoare… stay tuned!
Concluzii
În etapele următoare… stay tuned!
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Export to PDF