This is an old revision of the document!
Tureta de jucarie
Nume : Pruteanu Theodor-Andrei
Grupa : 334CB
Introducere
Proiectul este un prototip pentru o tureta de jucarie. Se poate misca pe 2 axe (sus-jos, stanga-dreapta) pentru a tinti, si poate sa fie actionat sa traga cu proiectile din spuma.
High-Level Design
Tureta o sa se miste pe 2 axe (tilt & pan) cu ajutorul a 2 servo, si cu alt servo si 2 motoare DC o sa poata sa traga. Utilizatorul o poate controla prin Bluetooth.
Hardware Design
Design
Lista de piese
Arduino Nano
MG996r Servo Motors x2
SG90 Servo Motor
9V DC Motors
Modul coborare tensiune LM2596
Buton
MOSFET
Sursa Alimentare
Fire, Rezistente etc.
Cadru printat 3D, suruburi, ax metalic
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
În etapele următoare… stay tuned!
Concluzii
În etapele următoare… stay tuned!
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse