Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:drtranca:tic_tac_toe [2023/05/07 22:44]
dan.cartale
pm:prj2023:drtranca:tic_tac_toe [2023/05/30 12:04] (current)
dan.cartale
Line 3: Line 3:
 <note tip> <note tip>
 **Nume**: Cartale Dan **Nume**: Cartale Dan
 +
 **Grupa**: 333CBb **Grupa**: 333CBb
 </​note>​ </​note>​
Line 9: Line 10:
 === Utilizare === === Utilizare ===
  
-Jocul se axeaza pe clasicul joc pe foaie X si 0, pe o matrice 3x3. Jucatorii vor trebui, cu ajutorul catorva butoane sa isi plaseze mutarile pentru a castiga jocul. Algoritmul din spatele jocului va testa dupa fiecare mutare daca se va ajunge in situatie de castig, iar daca tabla va fi plina si  nu va fi o situatie castigatoare,​ jocul se va reseta automat+Jocul se axeaza pe clasicul joc pe foaie X si 0, pe o matrice 3x3. Jucatorii vor trebui, cu ajutorul catorva butoanesa isi plaseze mutarile pentru a castiga jocul. Algoritmul din spatele jocului va testa dupa fiecare mutare daca se va ajunge in situatie de castig, iar daca tabla va fi plina si  nu va fi o situatie castigatoare,​ jocul se va reseta automat
  
 === Scop === === Scop ===
Line 24: Line 25:
  
 Pentru a-si pozitiona mutarile, jucatorii vor avea la dispozitie 5 butoane, cate unul pentru fiecare directie si unul pentru confirmarea selectiei. Jocul va fi dispus pe un ecran LCD. La fiecare tura, jucatorul isi va alege pozitia, dupa care o va confirma prin intermediul butonului special. In cazul unei victorii, va exista un buzzer care va semnaliza acest lucru, iar daca jocul va se va termina cu egalitate, acesta se va reseta automat. Pentru a-si pozitiona mutarile, jucatorii vor avea la dispozitie 5 butoane, cate unul pentru fiecare directie si unul pentru confirmarea selectiei. Jocul va fi dispus pe un ecran LCD. La fiecare tura, jucatorul isi va alege pozitia, dupa care o va confirma prin intermediul butonului special. In cazul unei victorii, va exista un buzzer care va semnaliza acest lucru, iar daca jocul va se va termina cu egalitate, acesta se va reseta automat.
 +
 +{{ :​pm:​prj2023:​drtranca:​pmschema2_x_0.png?​700 |}}
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 34: Line 37:
   * rezultatele simulării   * rezultatele simulării
 </​note>​ </​note>​
 +
 +{{ pm:​prj2023:​drtranca:​image.png?​700 }}
  
 === Lista de piese === === Lista de piese ===
Line 41: Line 46:
      * Fire de legatura      * Fire de legatura
      * Buzzer      * Buzzer
-     ​* ​Butoane +     * Butoane 
-     * Rezistente ​+     * Rezistente
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 48: Line 53:
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ +Mediu de dezvoltare: Arduino IDE 
-  ​mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) + ​* ​S-au folosit PWM pentru buzzer si protocolul SPI pentru comunicarea cu LCD-ul 
-  librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) + ​* ​Starea curenta a jocului este stocata intr-o matrice 3x3 
-  algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi + ​* ​Am folosit librariile SPI.h si TFT.h
-  (etapa 3) surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 58: Line 62:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​tic_tac_1.jpeg?​175|}} 
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​tic_tac_2.jpeg?​175|}} 
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​tic_tac_3.jpeg?​175|}}
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +
 +Jocul este functional si merge smooth.
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
 <note warning> <note warning>
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +{{:pm:prj2023:drtranca:proiect_pm.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**.+
 </​note>​ </​note>​
  
-===== Jurnal ===== 
- 
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+[[https://​mschoeffler.com/​2019/​06/​20/​arduino-tutorial-making-the-kmr-1-8-spi-tft-display-work|]] 
 + 
 +[[https://​github.com/​arduino-libraries/​TFT/​tree/​master/​docs|]]
 </​note>​ </​note>​
 +
 +<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2023/drtranca/tic_tac_toe.1683488690.txt.gz · Last modified: 2023/05/07 22:44 by dan.cartale
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0