Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2023:drtranca:sudoku_5x5 [2023/05/26 17:48]
catalin.pasare1606 [Hardware Design]
pm:prj2023:drtranca:sudoku_5x5 [2023/05/30 00:14] (current)
catalin.pasare1606 [Hardware Design]
Line 8: Line 8:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-Jucatorul va putea pune numere de la 1 la 5 in casutele libere si se va putea deplasa printre acestea cu ajutorul anumitor taste (cu 6 si 9 se va deplasa sus/jos, cu 7 si 8 stanga/​dreapta. Pe parcursul jocului, jucatorul va avea un timer asociat ce va cronometra timpul efectiv de joc. La final, jucatorul poate apasa pe oricare dintre tastele de pe ultima linie (*, D, #, 0) pentru a anunta ca a terminat jocul (se va activa o intrerupere). Dupa apasarea butonului se va da un verdict: jocul a fost castigat sau nu. Daca jocul a fost castigat in 5 secunde un nou joc va incepe, altfel se va putea opta pentru continuarea jocului curent (tasta A) sau pentru a incepe un nou joc (tasta B).+Jucatorul va putea pune numere de la 1 la 5 in casutele libere si se va putea deplasa printre acestea cu ajutorul anumitor taste (cu 6 si 9 se va deplasa sus/jos, cu 7 si 8 stanga/​dreapta). Pe parcursul jocului, jucatorul va avea un timer asociat ce va cronometra timpul efectiv de joc. La final, jucatorul poate apasa pe oricare dintre tastele de pe ultima linie (*, D, #, 0) pentru a anunta ca a terminat jocul (se va activa o intrerupere). Dupa apasarea butonului se va da un verdict: jocul a fost castigat sau nu. Daca jocul a fost castigat in 5 secunde un nou joc va incepe, altfel se va putea opta pentru continuarea jocului curent (tasta A) sau pentru a incepe un nou joc (tasta B).
 Pentru fiecare tasta apasata / joc terminat va aparea un mesaj corespunzator in consola. ​ Pentru fiecare tasta apasata / joc terminat va aparea un mesaj corespunzator in consola. ​
  
Line 23: Line 23:
     * Fire tata-tata     * Fire tata-tata
     * Tastatura numerica 4x4     * Tastatura numerica 4x4
-  ​* scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri,​ e.g. http://www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +  ​{{:pm:​prj2023:​drtranca:​img_20230525_195848.jpg?​500x500}} 
-   ​{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​schema2.png}}+ 
 + 
 +== Schema electrica == 
 +{{:​pm:​prj2023:​drtranca:​schema2.png?700x500}}
  
  
Line 48: Line 51:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +{{:pm:prj2023:drtranca:sudoku.zip}}
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
pm/prj2023/drtranca/sudoku_5x5.1685112503.txt.gz · Last modified: 2023/05/26 17:48 by catalin.pasare1606
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0