This is an old revision of the document!


Space Invaders - Plăiașu Iulia-Silvia 334CB

Introducere

Ce face proiectul?

O variantă simplificată a https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Invaders în care nu există scuturi. Mai exact, ai o navă spațială pe care o poți mișca stânga dreapta și poți trage. Apar niște extratereștrii în partea de sus a ecranului și mai întâi încep să se deplaseze la dreapta apoi la stânga și apoi se mișcă cu un rând mai aproape de tine. Scopul este să îi omori pe toți, înainte ca aceștia să ajungă la tine. Poți să miști dintr-un potențiometru nava și să împuști din butoane.

Care este scopul lui?

Scopul lui este de a pune în aplicare lucrurile învățate despre Atmega328P precum și alte cunoștințe de PM într-un mod distractiv.

Care a fost ideea de la care am pornit?

Am pornit de la ideea că vreau să încerc să recreez un joc clasic (pe care nu l-am mai recreat).

De ce este util?

Proiectul are scop educațional.

Descriere generală

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Listă de piese

* Display LCD, Cu convertor I2C, HD 44780, Rezoluție 20 x 4

* Breadboard 830

* Fire

* Rezistențe

* Butoane

* Potențiometre

* Arduino UNO R3 ATmega328

* Buzzer

Software Design

Mediu de dezvoltare

Arduino IDE == Librării și surse 3rd-party: LiquidCrystal_I2C.h

Algoritmi și structuri

Un vector cu structuri potențial goale pentru gloanțe Game loop din întreruperi

Laboratoare folosite

I2C - ecran LCD ADC - mișcare jucător Timere și întreruperi - game loop, spațiere temporală între trasul gloanțelor. Trasul gloanțelor. Muzică.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/drtranca/space_invaders.1685434304.txt.gz · Last modified: 2023/05/30 11:11 by iulia.plaiasu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0