This is an old revision of the document!
Simple Geometry Dash
Introducere
Descriere generală
Vor fi în total 4 butoane, unul pentru a intra în joc, a trece către a alege un nivel, a alege un nivel și dă click în nivel, un buton de tip back ce te întoarce din pauză în meniul de selecție al butoanelor, apoi înapoi în ecranul de start și după poate închide jocul, dar și două butoane pentru a naviga printre nivelele ce pot fi jucate.
Schema bloc
Schema electrică
Hardware Design
Componente
Placă Arduino UNO
4 Push Button (Play, Back, Left, Right)
Buzzer 12V
Display LCD Nokia 5110 PCD8544
Breadboard
Fire de legătură
Rezistență de 220Ω
Sursă de curent
Software Design
Se efectuează în Arduino IDE, incluzând și bibliotecile specifice pentru Nokia 5110, anume Adafruit_PCD8544.h, Adafruit_GFX.h și SPI.h.
Am inclus pe lângă fișierul INO și trei fișiere header:
notes.h - cu valorile notelor muzicale ce pot fi redate cu ajutorul buzzer-ului
melodies.h - aici am pus melodiile pe care le folosesc (pentru meniu, pentru nivele, pentru sunetul de fail și sunetul de complete)
level_management.h - pentru desenarea pe display a elementelor specifice nivelului, precum cubul, nava sau obstacolele
Rezultate Obţinute
Concluzii
Prin conceperea noului Geometry Dash accesibil pentru toată lumea acum că a fost scos de pe Google Play, am realizat ce utilitate pot avea diferite concepte din laboratoarele de PM. Interfața UART se poate folosi pentru debug, timer-ele sunt utile pentru a afla când un nivel a fost finalizat și pentru a genera sunete folosind buzzer-ul, iar LCD-ul Nokia 5110 PCD8544 funcționează pe baza software SPI.
Jurnal
Bibliografie/Resurse