This is an old revision of the document!
Pong Game
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Se implementeaza jocul Pong în care doi jucători controlează fiecare o paletă pe un ecran, încercând să împiedice o minge virtuală să treacă de partea lor a ecranului.
Jocul continuă până când unul dintre jucători ajunge la un număr prestabilit de puncte sau până când se scurge un timp prestabilit de la inceperea jocului.
Proiectul ofera o simulare interactiva a jocului utilizand un SPI LCD.
Descriere generală
Implementarea jocului este de tip multiplayer. Odata cu inceperea jocului, se porneste un timer cu timpul alocat jocului. Cei doi jucatori isi controleaza paleta folosind 2 butoane, sus sau jos. De fiecare data cand mingea atinge partea de ecran a oponentului, jucatorul primeste un punct. Odata ce se ajunge la punctajul prestabilit se aude un sunet si se anunta jucatorul catigator. Daca nu se ajunge la acel punctaj in timpul stabilit, va fi considerat castigator jucatorul cu cele mai multe puncte sau remiza in caz de egalitate.
Hardware Design
Schema electrica
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare: Arduino IDE
librării şi surse 3rd-party: SPI.h, Adafruit_GFX.h, Adafruit_ST7735.h
laboratoare: intrerupere hardware, timer, SPI
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF