This is an old revision of the document!
Chug Meter
Introducere
Proiectul consta in realizarea unui chug meter ce poate fi folosit in scop de divertisment. Inspiratia a fost cunoscutul joc de “Beer chug” ce presupune cronometrarea timpului ce-i ia unui jucator de a termina un pahar. Deoarece cronometrarea folosind telefonul poate fi inexacta (am pornit/ oprit cronometrul la momente de timp ce nu au coincis cu actiunea realizata de jucator), m-am gandit ca ar fi mult mai util si corect sa se foloseasca un senzor de presiune pentru a detecta cand paharul a fost asezat / ridicat de pe suport.
Un astfel de sistem ce ar include si afisajul timpului scurs de cand a inceput cursa, dar si difuzarea unei melodii la final, ar fi cu siguranta apreciat de amatorii unor astfel de competitii studentesti.
Descriere generală
Utilizatorul poate folosi sistemul astfel:
daca este inregistrat in competitie, isi va folosi cardul RDIF ca sa se autentifice;
in cazul in care poate participa (de ex. are peste 18 ani), poate sa ridice paharul de pe suportul cu senzor;
dupa ce termina de baut tot continutul din pahar, il pune la loc pe senzor, moment in care cronometrul se opreste si afiseaza timpul final obtinut;
in acelasi timp, va fi difuzata o melodie care sa semnaleze incheierea provocarii cu ajutorul unui buzzer.
Hardware Design
Componente hardware necesare:
Arduino,
breadboard,
buzzer,
modul RFID,
senzor presiune apasare,
display timer
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF