This is an old revision of the document!


Chug Meter

Introducere

Proiectul consta in realizarea unui chug meter ce poate fi folosit in scop de divertisment. Inspiratia a fost cunoscutul joc de “Beer chug” ce presupune cronometrarea timpului ce-i ia unui jucator de a termina un pahar. Deoarece cronometrarea folosind telefonul poate fi inexacta (am pornit/ oprit cronometrul la momente de timp ce nu au coincis cu actiunea realizata de jucator), m-am gandit ca ar fi mult mai util si corect sa se foloseasca un senzor de presiune pentru a detecta cand paharul a fost asezat / ridicat de pe suport.

Un astfel de sistem ce ar include si afisajul timpului scurs de cand a inceput cursa, dar si difuzarea unei melodii la final, ar fi cu siguranta apreciat de amatorii unor astfel de competitii studentesti.

Descriere generală

Utilizatorul poate folosi sistemul astfel:

  • daca este inregistrat in competitie, isi va folosi cardul RDIF ca sa se autentifice;
  • in cazul in care poate participa (de ex. are peste 18 ani), poate sa ridice paharul de pe suportul cu senzor;
  • dupa ce termina de baut tot continutul din pahar, il pune la loc pe senzor, moment in care cronometrul se opreste si afiseaza timpul final obtinut;
  • in acelasi timp, va fi difuzata o melodie care sa semnaleze incheierea provocarii cu ajutorul unui buzzer.

Hardware Design

Componente hardware necesare:

  • Arduino,
  • breadboard,
  • buzzer,
  • modul RFID,
  • senzor presiune apasare,
  • display timer

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/drtranca/mihai.filisanu.1683399526.txt.gz · Last modified: 2023/05/06 21:58 by mihai.filisanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0