This is an old revision of the document!
Memory Game
Introducere
Nume: Anton Dumitrita
Grupa: 334CB
Proiectul reprezinta implementarea unui joc pe un ecran LCD conectat prin intermediul unui breadboard la o placuta Arduino. Proiectul contine 4 leduri de culori diferite care se aprind intr-o anumita ordine, diferita de fiecare data, pe parcursul jocului. Pentru a castiga o runda si a trece la un alt nivel, jucatorul va trebui sa apese pe butoanele asignate fiecarui led, in ordinea in care s-au aprins si led-urile. Pe ecranul LCD este afisat scorul, cel mai mare scor si numarul de vieti ramase. In cazul in care se apasa gresit butoanele, se afiseaza numarul de vieti ramase, iar daca acesta ajunge la 0 se afiseaza Game Over.
Descriere generală
Hardware Design
Lista de piese:
Placuta Arduino Uno
Breadboard
Ecran LCD
Rezistente
Fire de legatura
LED-uri
Butoane
Difuzor
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF