Memory Game

Introducere

Nume: Anton Dumitrita

Grupa: 334CB

Proiectul reprezinta implementarea unui joc pe un ecran LCD conectat prin intermediul unui breadboard la o placuta Arduino. Proiectul contine 4 leduri de culori diferite care se aprind intr-o anumita ordine, diferita de fiecare data, pe parcursul jocului. Pentru a castiga o runda si a trece la un alt nivel, jucatorul va trebui sa apese pe butoanele asignate fiecarui led, in ordinea in care s-au aprins si led-urile. Pe ecranul LCD este afisat scorul, cel mai mare scor si numarul de vieti ramase. In cazul in care se apasa gresit butoanele, se afiseaza numarul de vieti ramase, iar daca acesta ajunge la 0 se afiseaza Game Over.

Descriere generală

Hardware Design

Lista de piese:

  • Placuta Arduino Uno
  • Breadboard
  • Ecran LCD
  • Rezistente
  • Fire de legatura
  • LED-uri
  • Butoane
  • Difuzor

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare: Arduino IDE
  • librării şi surse 3rd-party:biblioteca LiquidCrystal_I2C, Wire

Notiuni folosite din laboratoare:

  • i2c pentru comunicarea cu lcd
  • intreruperi atunci cand se apasa pe un buton
  • timere

Rezultate Obţinute

Concluzii

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/drtranca/memory_game.txt · Last modified: 2023/05/30 12:47 by dumitrita.anton
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0