This is an old revision of the document!
Proiectul constă în realizarea unui joc de memorie similar jocului “chimp test”: pe un LCD vor apărea primele N numere (N fiind incrementat la fiecare rundă) la poziții aleatorii, apoi acestea vor dispărea, urmând ca jucătorul să ghicească aceste numere, la pozițiile corecte, în ordine, folosind un joystick.
Desfășurarea jocului este următoarea: se vor afișa cele N (inițial 4) numere și se va folosi joystick-ul pentru a selecta pozițiile corespunzătoare pe ecran. În cazul în care poziția unui număr este selectată corect se va aprinde LED-ul în culoarea verde, iar în cazul unei greșeli în culoarea roșu. Sunt permise 3 greșeli per rundă. Pentru a trece la următoarea rundă, respectiv pentru a relua runda în cazul depășirii numărului maxim de greșeli se va apăsa butonul. Jocul permite 3 runde terminate greșit, după care acesta se încheie, afișând timpul mediu de răspuns al jucătorului. Se poate începe un nou joc prin apăsarea butonului.
Schema bloc:
Listă de piese:
Schema electrică:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.