This is an old revision of the document!
Proiectul constă în realizarea unui joc de memorie similar jocului “chimp test”: pe un LCD vor apărea primele N numere (N fiind incrementat la fiecare rundă) la poziții aleatorii, apoi acestea vor dispărea, urmând ca jucătorul să ghicească aceste numere, la pozițiile corecte, în ordine, folosind un joystick.
Desfășurarea jocului este următoarea: pentru a începe jocul se va apăsa un buton, apoi se va folosi joystick-ul pentru a selecta pozițiile corespunzătoare pe ecran. În cazul în care toate pozițiile numerelor au fost selectate corect se va aprinde LED-ul în culoarea verde, iar în cazul unei greșeli în culoarea roșu. Pentru a trece la următoarea rundă, respectiv pentru a relua runda în cazul unei greșeli se va apăsa butonul. Jocul permite 3 greșeli, după care acesta se încheie, afișând timpul mediu de răspuns al jucătorului.
Listă de piese:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.