This is an old revision of the document!


Joc 2048

Nume: Roman Gabriel-Marian

Grupa: 333CBb

Introducere

Utilizare

Jocul respecta tiparul clasic al celebrului joc de 2048: pe un grid de 4×4, utilizatorul trebuie sa miste tile-urile cu scopul de a le uni impreuna. Odata ce se ajunge la scorul de 2048, jocul se considera castigat. In cazul in care tot gridul este plin si nu se mai poate face niciun merge, jocul se considera pierdut.

Scop

Scopul jocului este unul destul de simplu, valabil, de altfel, pentru orice alt joc: distractia. Facand parte din categoria jocurilor de puzzle, jocul testeaza atat gandirea logica cat si un anumit nivel al strategiei - swipe-ul inconstient al tile-urilor nu va reusi niciodata sa castige jocul.

Inspiratia

Motivul pentru care am ales sa implementez acest joc in cadrul proiectului este unul destul de simplu: il joc si eu destul de mult in perioade de timp mort (metrou, pauze), fiind un pass-time destul de addictive.

Utilitate

Utilitatea jocului este una destul de evidenta: petrecerea de timp placut, relaxat, intr-un mediu care sa nu ceara prea mult efort de la utilizator insa nici prea putin astfel incat sa devina plictisitor.

Descriere generală

Pentru miscarea/merge-ul tile-urilor, utilizatorul va avea la dispozitie 4 butoane, fiecare simbolizand una dintre directiile posibile de deplasare (sus, jos, stanga, dreapta). Afisajul efectiv al jocului se va face pe un ecran de tip LCD. De asemenea, pe parcursul jocului utilizatorul va fi “acompaniat” de un buzzer multi-ton, folosit pentru a ajuta in interactiunea cu acesta. Daca jocul este pierdut sau daca utilizatorul doreste sa porneasca de la inceput, ii va fi pus la dispozitie un buton de reset.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese

  • Arduino Uno R3
  • ECRAN LCD 1.8”
  • Breadboard
  • Buzzer
  • 5 Butoane
  • Rezistente 1Ω
  • Fire de legatura

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/drtranca/joc_2048.1684683278.txt.gz · Last modified: 2023/05/21 18:34 by gabriel.roman1107
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0