This is an old revision of the document!


Basketball Game

Student: Pirvu Stefania
Grupa: 332CC

Introducere

Proiectul consta intr-un mini-joc de baschet. Exista doua moduri de joc, pentru un jucator sau pentru 2 jucatori. Joc singleplayer: Scopul este sa se arunce cat mai multe mingi intr-un interval de timp setat. Scorul si timpul ramas sunt afisate permanent. Joc multiplayer: Jucatorii arunca pe rand la cos. Pe display este afisat constant scorul cat si jucatorul al carui rand este. Randul jucatorului este indicat de asemenea si de culaorea ledurilor.

Descriere generală

La inceputul jocului se va apasaunul din butoane pentru a alege modul de joc. Pentru modul singleplayer: Cand senzorul detecteaza prima minge care intra in cos, atunci se incepe numaratoarea inversa,afisata pe modulul 7-segmente. Cand senzorul detecteaza o minge, se modifica scorul si buzzer-ul este declansat. Pentru modul multiplayer contorizarea timpului incepe imediat. Pe ecran este afisat numarul jucatorului care este la rand.Acesta este indicat si de culoarea ledurilor. Daca jucatorul arunca mingea in cos, se modifica automat jucatorul curent. Daca jucatorul rateaza, se va apasa pe un buton pentru a trece la celalalt jucator.

Senzorul cu infrarosu este asezat pe inelul coșului de baschet. Când detectează o minge, scorul se modifică penru jucătorul curent și se declanseaza buzzer-ul și banda led.

Hardware Design

Listă piese:

  • Arduino uno
  • Modul Senzor Infrarosu de Obstacole
  • Modul afisare 7 segmente
  • LCD
  • Modul I2C pentru LCD
  • Bandă LED
  • Buzzer
  • Rezistențe
  • Butoane
  • Fire
  • Cos de basket

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2023/dene/stefaniapirvu.basketballgame.1684705471.txt.gz · Last modified: 2023/05/22 00:44 by stefania.pirvu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0