This is an old revision of the document!
Proiectul meu reprezinta realizarea unui joc de “Sah Japonez” (Shogi) pe un ecran LCD touchscreen. Scopul principal al proiectului este de a prezenta acest joc mai putin cunoscut publicului larg, in special studentilor pasionati de sah, si de a-i ajuta sa-l invete si sa-l joace. Pentru a face jocul mai interactiv, am adaugat un buzzer care emite sunete la interactiunea utilizatorului cu ecranul.
Ideea de a dezvolta acest joc a venit din pasiunea mea pentru cultura japoneza si pentru jocurile de strategie. Am decis sa aduc la PM Fair acest joc care in speranta ca va atrage atentia publicului prin unicitatea lui.
Proiectul este util pentru mine, deoarece imi va permite sa imi dezvolt abilitatile tehnice pe partea de electronica. De asemenea, consider ca este util si pentru altii, deoarece va oferi o noua optiune de divertisment si va incuraja invatarea unui joc nou si interesant.
Lista de piese folosite
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.