This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:dene:orga-de-lumini [2023/05/30 02:00] maria_denisa.epure [Software Design] |
pm:prj2023:dene:orga-de-lumini [2023/05/30 02:33] (current) maria_denisa.epure [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 74: | Line 74: | ||
void setup() { | void setup() { | ||
Serial.begin(115200); | Serial.begin(115200); | ||
- | sampling_period_us = round(1000000 * (1.0 / SAMPLING_FREQUENCY)); //pentru calculul a cat dureaza primirea ca input a unui sampling | + | //pentru calculul a cat dureaza primirea ca input a unui sampling |
+ | sampling_period_us = round(1000000 * (1.0 / SAMPLING_FREQUENCY)); | ||
pinMode(sensorPin, INPUT); | pinMode(sensorPin, INPUT); | ||
pinMode(REDPIN, OUTPUT); | pinMode(REDPIN, OUTPUT); | ||
Line 90: | Line 91: | ||
vReal[i] = analogRead(sensorPin); | vReal[i] = analogRead(sensorPin); | ||
vImag[i] = 0; | vImag[i] = 0; | ||
- | while (micros() < (microseconds + sampling_period_us)) { // pentru citirea urmatorului sampling | + | // pentru citirea urmatorului sampling |
+ | while (micros() < (microseconds + sampling_period_us)) { | ||
} | } | ||
} | } | ||
Line 105: | Line 107: | ||
{ | { | ||
double a = pow(vReal[i], 2); | double a = pow(vReal[i], 2); | ||
- | double b = pow(vImag[i], 2);// Now we assign each frequency value to its corresponding light range: | + | double b = pow(vImag[i], 2); // fiecare frecventa este asignata unei culori |
if(i <= Rrange) | if(i <= Rrange) | ||
Rmodule += sqrt(a + b); | Rmodule += sqrt(a + b); | ||
Line 142: | Line 144: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | {{:pm:prj2023:dene:rezultat_orga_1.2.jpg}} | ||
+ | {{:pm:prj2023:dene:rezultat_orga_2.1.jpg}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | In concluzie, a fost o experienta interesanta pentru mine, a fost prima oara cand am luat contact cu lumea hardware si cu toate ca nu este un proiect foarte complex, sunt mandra de rezultatele obtinute si pot spune ca am realizat singura ceva ce nu m-as fi gandit sa incerc in mod normal. Am avut dificultati pe parcurs, fie cu partea hardware, fie cu cea de cod. Initial am incercat sa folosesc un simplu modul de card SD, insa nu era mereu citit cardul SD si din acest motiv am renuntat la el si am adaugat un modul DFPlayer MP3 care mi-a usurat munca si mi-a permis sa adaug si butoane. In final, ma bucur ca am implementat ceva interesant ce imbina atat muzica, cat si jocuri de lumini. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | * Surse: {{:pm:prj2023:dene:orga_de_lumini.zip|}} |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
</note> | </note> | ||
- | ===== Jurnal ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | 01.05: Alegere tema proiect \\ | ||
- | 07.05: Creare pagina wiki | ||
- | </note> | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
<note> | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | * Link-uri: |
+ | * https://www.atomic14.com/2020/09/12/esp32-audio-input.html | ||
+ | * https://electropeak.com/learn/interfacing-max9814-electret-microphone-amplifier-module-with-arduino/ | ||
+ | * https://www.tutorialspoint.com/fast-fourier-transform-fft-on-arduino | ||
+ | * https://wiki.dfrobot.com/DFPlayer_Mini_SKU_DFR0299 | ||
</note> | </note> | ||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||