This is an old revision of the document!


Karaoke Player

  • Student: Florea Daria-Mihaela
  • Grupă: 331CC
  • Asistent: Ene Dragoș

Introducere

Karaoke Player este un proiect care își propune să simuleze un aparat pentru Karaoke, o activitate foarte îndrăgită atât de mine, cât și de multe alte persoane.

Dispozitivul va reda versurile unei melodii, în timp ce negativul acesteia se va auzi pe fundal, asemenea atmosferei de la Karaoke. :-P

Descriere generală

Proiectul constă într-un Karaoke Player care va reda instrumentalul unor melodii printr-un difuzor (melodii vor fi stocate pe un card microSD) și versurile acesteia pe un ecran LCD. Vor exista și câteva leduri care vor lumina în funcție de notele melodiei și un led RGB care va putea fi controlat din telefon, prin intermediul unui modul Bluetooth.

Pornirea, respectiv oprirea programului pentru Karaoke se va face prin intermediul unui buton. De asemenea, dispozitivul va avea și funcția de schimbare a melodiei, tot printr-un buton.

Hardware Design

Lista pieselor folosite

  • Arduino Uno
  • Breadboard
  • Modul Bluetooth
  • Display LCD 16×2 I2C
  • LED RGB
  • LED-uri normale
  • Difuzor
  • Amplificator LM386
  • Rezistențe
  • 2 butoane
  • Card microSD

Schema electrică a proiectului - https://drive.google.com/file/d/1lO91TGYFl7bo3FyUwy7aZpTRB6c-frKy/view?usp=sharing

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/dene/karaoke-player.1685435917.txt.gz · Last modified: 2023/05/30 11:38 by daria.florea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0