This is an old revision of the document!
Imprimanta Controlabila
Student: Rusu Radu- Constantin
Grupa: 333CC
Introducere
Proiectul ales de mine este un tip de imprimanta. Aceasta are conectat un pix/creion cu care se poate scrie pe o foaie.
Pentru controlul imprimantei, este folosit un joystick de ps2, care controleaza miscarea dispozitivului de scriere pe axa XOY, iar prin apasarea butonului joystick-ului pixul poate fii pozitionat in pozitia de scris sau de idle.
Ideea de pornire a fost vizualizarea unui videoclip pe youtube, si ideea mi s-a parut interesanta.
Cred ca dispozitivul este util pentru mine si pentru altii deoarece poti sa desenezi/scrii pe o foaie cu o precizie destul de mare
Descriere generală
Hardware Design
Lista de piese:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF