This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:dene:dancingstickman [2023/05/25 23:30] daniel.nastase2109 [Software Design] |
pm:prj2023:dene:dancingstickman [2023/05/30 04:36] (current) daniel.nastase2109 [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 291: | Line 291: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Ma bucur că am descoperit cum funcționează tehnologiile folosite de Kinect (depth image, skeleton recognition) și am reușit să creez un proiect fun și relativ unic. Sper că acest proiect va motiva viitorii studenți să încerce și ei includerea unui Kinect în proiectul lor. Este mult mai ușor decât pare, iar eu am încercat în această documentație să menționez toate blocajele pe care le-am avut în timpul fazei de setup pentru a trece mult mai repede la partea creativă. | ||
+ | Singurul regret pe care îl am este că display-ul meu nu a avut un refresh rate suficient de mare încât să pot reda imagini în timp real. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
* [[https://github.com/RoundRaccoon/dancing-stickman|Proiect Github]] | * [[https://github.com/RoundRaccoon/dancing-stickman|Proiect Github]] | ||
Line 321: | Line 322: | ||
* Display-ul LCD nu are un refresh rate suficient de mare pentru a capta imagini în timp real. La momentul scrierii display-ul afișeaza poziția utilizatorului o dată la 1.6 secunde. | * Display-ul LCD nu are un refresh rate suficient de mare pentru a capta imagini în timp real. La momentul scrierii display-ul afișeaza poziția utilizatorului o dată la 1.6 secunde. | ||
* Deoarece comunicarea seriala este bazata octet pe octet, va fi nevoie sa folosesc valori intre 0 si 255 si sa imi creez minimal un protocol de comunicație. | * Deoarece comunicarea seriala este bazata octet pe octet, va fi nevoie sa folosesc valori intre 0 si 255 si sa imi creez minimal un protocol de comunicație. | ||
+ | * Memoria limitată a plăcuței Arduino face imposibilă utilizarea tehnicii double buffer pentru un display de 320x420. | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||