This is an old revision of the document!


Seif

  • Student: Borbei Andreea
  • Grupa: 333CC

Introducere

Proiectul ales de mine este un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor de valoare. Pentru securizarea bunurilor si inchiderea seifului, se va introduce un cod PIN. Utilizatorul va putea introduce codul PIN de maxim 3 ori pentru a incerca deblocarea seiful. Daca codul nu este introdus corect dupa 3 incercari, un semnal de alarma va porni (semnal sonor emis de buzzer si se va aprinde un LED rosu), iar detinatorul seifului va primi o notificare pe telefon cum ca s-a incercat deschiderea seifului. Detinatorul seifului va putea opri alarma din cadrul aplicatiei mobile.

Descriere generală

Schema electrică

Circuit

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino UNO
  • Motoras
  • modul Bluetooth/Wifi
  • Buzzer
  • Keyboard
  • LED-uri
  • baterie de alimentare

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Pentru dezvoltarea aplicatiei am folosit Arduino IDE
  • Pentru a programa motorasul servo si keypad-ul 4×3 am folosit librariile Servo.h si Keypad.h
  • Descriere implementare:
    1. > Dispozitivul are 2 mari moduri de functionare: cel in care asteapta input remote de la aplicatie prin intermediul

modulului bluetooth HC-05 (in aceasta situatie poate primi fie un cod PIN, caz in care returneaza o valoare in aplicatie

  pentru a declansa o notificare ce anunta utilizatorul ca PIN-ul a fost setat cu succes, sau poate primi comanda de lock/unlock
  care blocheaza/deblocheaza seiful de la distanta) sau asteapta input de la keypad si verifica daca codul introdus de utilizator
  este corect. La fiecare introducere gresita de PIN, LED-ul rosu va lumina pentru a indica acest lucru. La 3 incercari esuate de
  deblocare, va fi pornita o alarma ce va putea 
* Surse: {{:pm:prj2023:dene:proiect_pm_borbei_andreea_333cc.zip|}}

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/dene/andreea.borbei.1685390594.txt.gz · Last modified: 2023/05/29 23:03 by andreea.borbei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0