This is an old revision of the document!
Student: Petcu Eduard
Grupa: 334CC
Pentru acest proiect, voi implementa jocul de X si O pe un ecran de LCD SPI de 1.8”. Cei doi jucatori vor putea controla un joystick pentru a face o mutare.
Am ales sa pornesc pe ideea aceasta intrucat am vrut sa imbin invatarea programarii pe o placuta Arduino cu utilizarea bibliotecilor gfx pentru a realiza randarea de imagini pe un LCD.
Proiectul are ca scop realizarea unui joc utilizand componente hardware.
Pentru inceput, jucatorul va alege daca va juca o partida cu un alt jucator sau cu calculatorul. In cazul partidei PvP, un LED va indica care jucator trebuie sa faca o mutare. Tabla de X si 0 va fi afisata in mod constant pe LCD. La final, buzzer-ul va emite un sunet in functie de rezultatul partidei.
Modul de alegere a mutarilor calculatorului va avea la baza algoritmul Minimax.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.