This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:danield:mobile-game-joystick-nedelcualexandru-stefan [2023/05/29 12:10] alexandru.nedelcu01 |
pm:prj2023:danield:mobile-game-joystick-nedelcualexandru-stefan [2023/05/29 13:07] (current) stefania.novac |
||
---|---|---|---|
Line 56: | Line 56: | ||
Codul l-am implementat in cea mai mare parte in Arduino IDE. | Codul l-am implementat in cea mai mare parte in Arduino IDE. | ||
- | Am avut de mai multe stari, in functie de care am trimis ce trebuia afisat pe lcd. | + | Am implementat mai multe stari, in functie de care am trimis ce trebuia afisat pe lcd. |
- | Starea de inceput afiseaza o cerc pe prima sau a doua linie din lcd. Joystickul controleaza unde se afla cercul. In functie de unde este cercul, butonul, printr-o intrerupere, schimba starea. In prima stare, canta si o melodie pe fundal. | + | Starea de inceput afiseaza un cerc pe prima sau a doua linie din lcd. Joystickul controleaza unde se afla cercul. In functie de unde este cercul, butonul, printr-o intrerupere, schimba starea. In prima stare, canta si o melodie pe fundal. |
Daca cercul e pe prima linie, incepe urmatoarea faza, a doua linie inchide pur si simplu jocul. | Daca cercul e pe prima linie, incepe urmatoarea faza, a doua linie inchide pur si simplu jocul. | ||
Urmatoarea faza consta in alegerea numelui de 3 litere a celui care joaca jocul in functie de joystick si de buton. Joystickul trece prin alfabet in functie de directiile dreapta stanga in care este indreptat. Butonul trece la urmatoarea litera si dupa ultima trece in urmatoarea faza(Faza jocului) | Urmatoarea faza consta in alegerea numelui de 3 litere a celui care joaca jocul in functie de joystick si de buton. Joystickul trece prin alfabet in functie de directiile dreapta stanga in care este indreptat. Butonul trece la urmatoarea litera si dupa ultima trece in urmatoarea faza(Faza jocului) | ||
- | In Faza jocului, caracterul se poate deplasa stanga dreapta sus jos. Sus jos schimba linia, iar stanga dreapta scad sau cresc o variabila pentru pozitia personajului. In functie de pozitie, apar pe ecran doar obstacole vizibile. Scorul este de fapt aceasta distanta. | + | In Faza jocului, caracterul se poate deplasa stanga dreapta sus jos. Sus jos schimba linia, iar stanga dreapta scad sau cresc o variabila pentru pozitia personajului. In functie de pozitie, apar pe ecran doar obstacole vizibile. Scorul este de fapt aceasta pozitie fata de inceput. |
- | Pentru a salva progresul, utilizatorul primeste pe telefon prin bluetooth numele de trei litere si scorul obtinut | + | Am implementat si o aplicatie pe telefon care primeste prin bluetooth numele si scorul si updateaza un clasament al jucatorilor. |
<note tip> | <note tip> | ||
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
Line 71: | Line 71: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | |||
+ | <note> | ||
+ | Video: [[https://youtu.be/YVegfSicLB4 | LcdGame]] | ||
+ | </note> | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Line 81: | Line 85: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | <note> | ||
+ | Codul sursa -> {{pm:prj2023:danield: testaresoftwarenedelcu.zip| Arhiva}} | ||
+ | </note> | ||
<note warning> | <note warning> | ||
Line 92: | Line 100: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
- | |||
- | <note> | ||
- | Codul sursa -> {{pm:prj2023:danield: testaresoftwarenedelcu.zip| Arhiva}} | ||
- | Video: [[https://youtu.be/YVegfSicLB4 | LcdGame]] | ||
</note> | </note> | ||