This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:danield:joc-senzor-lumini [2023/05/28 20:19] maria.nedelea0108 [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2023:danield:joc-senzor-lumini [2023/05/29 22:53] (current) maria.nedelea0108 [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
Scopul proiectului este de a realiza un joc de muzica si lumini minimalist | Scopul proiectului este de a realiza un joc de muzica si lumini minimalist | ||
+ | |||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | {{ :pm:prj2023:danield:screenshot_2023-05-07_224035.png?direct |}} | + | {{:pm:prj2023:danield:screenshot_2023-05-07_224035.png?direct |}} |
+ | ===== Schema Electrica ===== | ||
+ | {{:pm:prj2023:danield:photo_6026234988174884124_y_1_.jpg?direct&300 |}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 31: | Line 34: | ||
Atunci cand sunt tastate 4 cifre, functia correctCode() verifica corectitudinea codului de access. Daca codul de acces este corect, incepe | Atunci cand sunt tastate 4 cifre, functia correctCode() verifica corectitudinea codului de access. Daca codul de acces este corect, incepe | ||
prima melodie "Tetris party" iar matricea incepe sa lumineze pe rand, consecutiv literele textului "Let's party". | prima melodie "Tetris party" iar matricea incepe sa lumineze pe rand, consecutiv literele textului "Let's party". | ||
- | Melodia poate fi schimbata cu simpla trecere a mainii peste senzorul de distanta. Pentru asta am folosit un potentiometru cu ajutorul acestuia se poate regla, rotind, viteza melodiei, valorile se mapeaza pentru a regla viteza intre 0.5xp si 1.5xp). Exista 3 melodii ce pot fi schimbate : Tetris, odetojoy si Odetejoy. | + | Melodia poate fi schimbata cu simpla trecere a mainii peste senzorul de distanta. Pentru asta am folosit un potentiometru cu ajutorul acestuia se poate regla, rotind, viteza melodiei, valorile se mapeaza pentru a regla viteza intre 0.5xp si 1.5xp). Exista 3 melodii ce pot fi schimbate : Tetris, odetojoy si pink panther. |
Daca se introduce un cod gresit, este pornita alarma. Pentru a dezactiva alarma, trebuie introdus codul de dezactivare al alarmei : 1, 1, 1, 1. | Daca se introduce un cod gresit, este pornita alarma. Pentru a dezactiva alarma, trebuie introdus codul de dezactivare al alarmei : 1, 1, 1, 1. | ||
Line 58: | Line 61: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | + | {{:pm:prj2023:danield:pm.zip|}} | |
- | <note warning> | + | |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||