This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2023:danield:joc-senzor-lumini [2023/05/28 19:23] maria.nedelea0108 [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2023:danield:joc-senzor-lumini [2023/05/29 22:53] (current) maria.nedelea0108 [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 6: | Line 6: | ||
| Scopul proiectului este de a realiza un joc de muzica si lumini minimalist | Scopul proiectului este de a realiza un joc de muzica si lumini minimalist | ||
| + | |||
| ===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
| - | {{ :pm:prj2023:danield:screenshot_2023-05-07_224035.png?direct |}} | + | {{:pm:prj2023:danield:screenshot_2023-05-07_224035.png?direct |}} |
| + | ===== Schema Electrica ===== | ||
| + | {{:pm:prj2023:danield:photo_6026234988174884124_y_1_.jpg?direct&300 |}} | ||
| ===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
| Line 24: | Line 27: | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| + | Detalii de implementare: In setup() am configurat matricea 8x8 de led-uri folosind functiile din cadrul bibliotecii "LedControl". | ||
| + | Initial, matricea de lumini este dezactivata (apelarea functiilor shutdown si cleardisplay). | ||
| + | De asemenea, am configurat pinii utilizati pentru componentele utilizate ( PD2-PD5 : numpad, PD8 : buzzer, PD9 : senzor de distanta). | ||
| + | Loop():Am prelucrat inputul de la numpad: in functie de corectitudinea codului tastat de utilizator, sistemul de sonorizare / alarma va porni. | ||
| + | Atunci cand sunt tastate 4 cifre, functia correctCode() verifica corectitudinea codului de access. Daca codul de acces este corect, incepe | ||
| + | prima melodie "Tetris party" iar matricea incepe sa lumineze pe rand, consecutiv literele textului "Let's party". | ||
| + | Melodia poate fi schimbata cu simpla trecere a mainii peste senzorul de distanta. Pentru asta am folosit un potentiometru cu ajutorul acestuia se poate regla, rotind, viteza melodiei, valorile se mapeaza pentru a regla viteza intre 0.5xp si 1.5xp). Exista 3 melodii ce pot fi schimbate : Tetris, odetojoy si pink panther. | ||
| + | Daca se introduce un cod gresit, este pornita alarma. Pentru a dezactiva alarma, trebuie introdus codul de dezactivare al alarmei : 1, 1, 1, 1. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| <note tip> | <note tip> | ||
| Line 34: | Line 55: | ||
| </note> | </note> | ||
| - | |||
| - | } | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| {{:pm:prj2023:danield:photo_6026234988174884086_y.jpg?direct&300 |}} | {{:pm:prj2023:danield:photo_6026234988174884086_y.jpg?direct&300 |}} | ||
| Line 42: | Line 61: | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| - | + | {{:pm:prj2023:danield:pm.zip|}} | |
| - | <note warning> | + | |
| - | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
| - | + | ||
| - | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
| - | </note> | + | |
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
| Line 56: | Line 69: | ||
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
| - | + | https://github.com/robsoncouto/arduino-songs/ | |
| - | <note> | + | |
| - | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
| - | </note> | + | |
| <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||