This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2023:danield:bombdefuser [2023/05/07 13:47] razvan.constantin01 created |
pm:prj2023:danield:bombdefuser [2023/05/28 20:48] (current) razvan.constantin01 [Rezultate Obţinute] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| + | |||
| + | |||
| + | ====== Bomb Defuser ====== | ||
| + | |||
| ===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: | ||
| + | * ce face | ||
| + | * care este scopul lui | ||
| + | * care a fost ideea de la care aţi pornit | ||
| + | * de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| Prezentarea proiectului: acest proiect arduino consta in simularea unei bombe, asemanatoare cu cea din jocurile video. Scopul fiind ca dupa setarea unui cod din 6 numere, alta persoana care nu stie codul sa gaseasca o modalitate pentru a dezamorsa bomba (prin gasirea codului sau prin alte metode). Pentru a creea tensiune, imediat dupa setarea codului si activare, prin intermediul unui difuzor se porneste un sunet specific unei bombe. | Prezentarea proiectului: acest proiect arduino consta in simularea unei bombe, asemanatoare cu cea din jocurile video. Scopul fiind ca dupa setarea unui cod din 6 numere, alta persoana care nu stie codul sa gaseasca o modalitate pentru a dezamorsa bomba (prin gasirea codului sau prin alte metode). Pentru a creea tensiune, imediat dupa setarea codului si activare, prin intermediul unui difuzor se porneste un sunet specific unei bombe. | ||
| + | ===== Descriere generală ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | ||
| + | |||
| + | Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | ===== Hardware Design ===== | ||
| + | {{pm:prj2023:danield:schemaarduinov2.png?800|}} | ||
| + | <note tip> | ||
| + | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | ||
| + | * listă de piese | ||
| + | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | ||
| + | * diagrame de semnal | ||
| + | * rezultatele simulării | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | Listă piese: | ||
| + | * 1 x Arduino Uno R3 ATmega328P | ||
| + | * 1 x Ecran LCD 1602 IIC/I2C | ||
| + | * 1 x Buzzer | ||
| + | * 1 x Breadboard | ||
| + | * 1 x Buton | ||
| + | * Fire de legaura | ||
| + | * Rezistente | ||
| + | {{pm:prj2023:danield:schema_electrica.jpg|}} | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Schema electrica | ||
| + | |||
| + | |||
| + | {{pm:prj2023:danield:schema_thinkercad.jpg|}} | ||
| + | ===== Software Design ===== | ||
| + | |||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
| + | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | ||
| + | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | ||
| + | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
| + | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | {{ :pm:prj2023:danield:circuit_poza.jpeg?300|}} | ||
| + | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
| + | |||
| + | </note> | ||
| + | Video-uri cu proiectul final:https://youtu.be/7Xa4lqWvCbs , https://youtu.be/JRzbG9owVkI | ||
| + | ===== Concluzii ===== | ||
| + | |||
| + | ===== Download ===== | ||
| + | |||
| + | <note warning> | ||
| + | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
| + | |||
| + | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | ===== Jurnal ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
| + | |||
| + | <note> | ||
| + | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||