This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:avaduva:tictactoe1 [2023/05/07 22:36] yaris.rosioru created |
pm:prj2023:avaduva:tictactoe1 [2023/05/07 22:44] (current) yaris.rosioru [Descriere generală] |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
Author Roșioru Yaris | Author Roșioru Yaris | ||
+ | ===== introduction===== | ||
+ | |||
+ | The project aims to create a game called Tic-tac-toe for "X" and "O" players who mark one box in a row from a table with 3 lines and 3 columns. The first player to mark 3 boxes horizontally, vertically or diagonally wins the game. | ||
+ | ===== general description ===== | ||
+ | - We will have a progammable board, 9 bicolor LEDS to represent the matrix that will indicate both the state of the game and the color of the current player. | ||
+ | |||
+ | - 3 programmable buttons are required, 2 for choosing the game box and one for confirming the choice of the box. | ||
+ | |||
+ | ===== Hardware Design ===== | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | ||
+ | * listă de piese | ||
+ | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | ||
+ | * diagrame de semnal | ||
+ | * rezultatele simulării | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Software Design ===== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
+ | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | ||
+ | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | ||
+ | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
+ | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | |||
+ | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | <note warning> | ||
+ | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
+ | |||
+ | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Jurnal ===== | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | |||
+ | <note> | ||
+ | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||
+ |