This is an old revision of the document!
Scopul acestui proiect constă în dezvoltarea unui sistem de securitate pentru un seif, care implică următoarele aspecte: - Crearea unui seif dotat cu o încuietoare avansată. Accesul la seif este permis doar prin scanarea unui card RFID. - În cazul în care cardul RFID nu este recunoscut, se va utiliza o măsură alternativă de securitate. Utilizatorul are la dispoziție maxim 10 secunde pentru a introduce o parolă pe un tastator numeric. În acest timp, un LED va clipi intermitent, indicând disponibilitatea introducerii parolei. - Dacă timpul maxim este depășit fără a se introduce o parolă corectă, un buzzer va emite un zgomot puternic, semnalizând o potențială tentativă de acces neautorizat. - În cazul în care autentificarea prin parolă este reușită, seiful se va deschide prin acționarea unui servomotor. - După deschiderea seifului, acesta poate fi închis din nou prin scanarea unui card RFID corect. - Scopul final al acestui proiect este de a oferi o modalitate sigură de depozitare a bunurilor.
Tastatura muzicală pe care o construiți se bazează pe placa de dezvoltare Arduino Uno și folosește o combinație de butoane, rezistențe, un potențiometru, un ecran LCD și un buzzer pentru a produce sunetele muzicale.
Butoanele sunt utilizate pentru a selecta notele muzicale și sunt conectate la pinii digitali ai plăcii Arduino Uno, iar rezistențele sunt utilizate pentru a limita curentul electric care circulă prin butoane. Potențiometrul este utilizat pentru a controla volumul și este conectat la un alt pin digital de pe placa Arduino.
Ecranul LCD este utilizat pentru a afișa nota muzicală selectată de utilizator și este conectat la pinii digitali și analogici ai plăcii Arduino. Buzzer-ul este utilizat pentru a produce sunetele muzicale și este conectat la un alt pin digital de pe placa Arduino.
În momentul în care utilizatorul selectează o notă muzicală apăsând butonul corespunzător, placa Arduino va trimite semnalul corespunzător pentru a activa buzzer-ul și a produce sunetul muzical. În același timp, ecranul LCD va afișa nota muzicală selectată.
În plus, utilizatorul poate selecta unul dintre cele 7 cântece presetate prin apăsarea butonului separat. Placa Arduino va trimite semnalul corespunzător pentru a produce sunetele muzicale pentru melodia selectată.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.