This is an old revision of the document!


Minesweeper LCD Game

Introducere

Minesweeper LCD Game este un proiect Arduino pentru a simula jocul Minesweeper cu placa Arduino UNO și ecranul Nokia 5110.
Minesweeper este un joc care a fost portat pe Microsoft Windows.
Jocul a aparut in deceniul anilor '60 și '70 și a fost reprodus pe numeroase platforme,
deși nu ar fi ajuns la faima sa decât după adaptarea făcută pentru Windows de către Robert Donner.

Descriere generală

Proiectul Minesweeper Arduino utilizează placa Arduino UNO pentru a controla logica jocului,
și ecranul Nokia 5110 pentru a afișa tabla de joc.
Jocul începe prin generarea unei grile de piese cu un număr aleatoriu de mine ascunse în interior.
Jucătorul interacționează cu jocul folosind butoane de tip push si un joystick conectate la placa Arduino.

Atunci când o piesă este dezvăluită, placa Arduino verifică dacă aceasta conține o mină,
și actualizează tabla de joc în consecință.La fiecare mutare buzzerul si led-ul vor fi activate.
Dacă piesa este sigură, placa de joc afișează numărul de piese adiacente care conțin mine.

Jucătorul câștigă jocul dezvăluind toate piesele sigure și pierde dacă dezvăluie o piesă cu o mină.

Hardware Design

- Arduino UNO (a clone works fine) - 1 x Graphic LCD 84×48 - NOKIA 5110 - 1 x Buzzer - 1 x LED - 3 x Pushbuttons - 1 x Analog Thumb Joystick - Jumper Cables - Breadborad (protoboard) - 1 x USB cable - 10 x Rezistors

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/avaduva/minesweeper.1683548558.txt.gz · Last modified: 2023/05/08 15:22 by robert.dumitru1308
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0