This is an old revision of the document!
Mario
Introducere
Jocul clasic Mario pe care il stim cu totii, recreat pe Arduino UNO, cu soundtrack-ul si level design-ul original, alaturi de scorul obtinut de jucator pe parcursul nivelului.
Descriere generală
Schema bloc:
Hardware Design
Componente folosite:
Arduino UNO R3
Joystick
Speaker
LCD Display
Software Design
For Software Design, I have used the library called “LiquidCrystal.h”.
Program used: Arduino IDE 2.0.4
Here is the code for the game:
lcd_mario_game.zip.
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF