This is an old revision of the document!
Inspirație: Scenele cu caracterul Jigsaw din filmul “Saw 3”
Jocul implică doi participanți: master și slave comandant și prizonier.
Comandantul trebuie să-și mențină pulsul la un anumit nivel, monitorizat printr-un senzor. Dacă pulsul său scade sub acest prag, este considerat “mort”.
Prizonierul încearcă să-și găsească drumul spre libertate prin introducerea unei parole corecte pe un keypad prin apasarea in ordinea corecta a trei butoane.
Prizonierul are la dispoziție un alt buton , care poate fi apăsat pentru a “ucide” comandantul, reducând gradual pulsul său timp de 60 de secunde. În acest timp, comandantul nu mai poate oferi niciun indiciu.
Dacă prizonierul introduce parola greșită, atunci la sfârșitul celor 60 de secunde, atât comandantul cât și prizonierul sunt considerați “morți”.
Prizonierul trebuie să rămână mereu într-un anumit cerc, fiind monitorizat de un senzor de distanță. Daca il paraseste inaintea introducerii parolei corecte, va fi considerat “mort”.
Starea jocului este indicată printr-un led RGB: