This is an old revision of the document!


Smart Roulette

Introducere

Proiectul este o ruleta de cazino inteligenta in care utilizatorul poate sa parieze pe o anumita culoare si in functie de rezultat, suma pariata este modificata. Aceasta este insotita de un speaker care sa ofere o ambianta specifica unui cazino si de un accelerometru/buton care sa capteze inputul userului (cand acesta o sa “invarta” ruleta).

Descriere generală

Proiectul va simulaa o ruleta de cazino. Userul interactioneaza cu ruleta prin butoane, accelerometru si LCD. Pe LCD vor fi expuse informatii precum : castig, pierdere, suma pariata, incrementare suma de pariat(prin buton), decrementare suma de pariat (prin buton). Pentru a activa ruleta userul va genera o vibratia ce va fi captata si interpretata de accelerometru (cu cat vibratia este mai mare cu atat viteza de rotire a ruletei, adica a LED-urilor, este si ea mai mare). Dupa terminarea rulari se vor afisa mesajele corespunzatoare pe LCD (castig, pierdere, exit, etc.). Shift registers vor fi folositi pentru a optimiza pin-urile folosite pe placuta deoarece vom avea de conectat mai multe LED-uri ce reprezinta culorile ruletei. Toate actiunile efectuate asupra ruletei vor fi insotite de sunete generate de speaker.

Hardware Design

Componente:

  • Arduino Uno
  • Ecran LCD
  • Accelerometru ADXL345
  • Butoane
  • LED-uri
  • Shift registers
  • Buzzer piezo

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

  • 06.05.2023 - Creat pagina wiki.
  • 20.05.2023 - Adaugat schema circuit Thinkercad.
  • 20.05.2023 - Adaugat poza cu schema fizica a proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2023/apredescu/smart-roulette.1684607793.txt.gz · Last modified: 2023/05/20 21:36 by andrea.patrasc
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0