This is an old revision of the document!
Smart Roulette
Introducere
Proiectul este o ruleta de cazino inteligenta in care utilizatorul poate sa parieze pe o anumita culoare si in functie de rezultat, suma pariata este modificata. Aceasta este insotita de un speaker care sa ofere o ambianta specifica unui cazino si de un accelerometru/buton care sa capteze inputul userului (cand acesta o sa “invarta” ruleta).
Descriere generală
Proiectul va simulaa o ruleta de cazino. Userul interactioneaza cu ruleta prin butoane, accelerometru si LCD. Pe LCD vor fi expuse informatii precum : castig, pierdere, suma pariata, incrementare suma de pariat(prin buton), decrementare suma de pariat (prin buton). Pentru a activa ruleta userul va genera o vibratia ce va fi captata si interpretata de accelerometru (cu cat vibratia este mai mare cu atat viteza de rotire a ruletei, adica a LED-urilor, este si ea mai mare). Dupa terminarea rulari se vor afisa mesajele corespunzatoare pe LCD (castig, pierdere, exit, etc.). Shift registers vor fi folositi pentru a optimiza pin-urile folosite pe placuta deoarece vom avea de conectat mai multe LED-uri ce reprezinta culorile ruletei. Toate actiunile efectuate asupra ruletei vor fi insotite de sunete generate de speaker.
Hardware Design
Componente:
Arduino Uno
Ecran LCD
Accelerometru ADXL345
Butoane
LED-uri
Shift registers
Buzzer piezo
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
06.05.2023 - Creat pagina wiki.
20.05.2023 - Adaugat schema circuit Thinkercad.
20.05.2023 - Adaugat poza cu schema fizica a proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF