This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2023:apredescu:runbillyrun [2023/05/30 11:03] adina.amzarescu [Concluzii] |
pm:prj2023:apredescu:runbillyrun [2023/05/30 12:33] (current) adina.amzarescu [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 20: | Line 20: | ||
"Flow" [[https://en.wikipedia.org/wiki/Flow_(psychology)|[1]]]. Alegerile utilizatorului creeaza rezultate rapid, iar astfel acesta se simte | "Flow" [[https://en.wikipedia.org/wiki/Flow_(psychology)|[1]]]. Alegerile utilizatorului creeaza rezultate rapid, iar astfel acesta se simte | ||
"skilled", rezultand intr-o oarecare dependenta de acest tip de jocuri. | "skilled", rezultand intr-o oarecare dependenta de acest tip de jocuri. | ||
+ | |||
+ | Laboratoare utilizate: | ||
+ | |||
+ | 1. USART. Digital Debugging | ||
+ | |||
+ | 2. Analog Digital Convertor (ADC) pentru leduri | ||
+ | |||
+ | 3. Întreruperi hardware. Întreruperi externe pentru joystick | ||
+ | |||
+ | 4. I2C (Inter-Integrated Circuit) pentru LCD | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Line 142: | Line 152: | ||
Pentru a depasi obstacolele, utilizatorul trebuie sa mute pe axa Ox joystick-ul. | Pentru a depasi obstacolele, utilizatorul trebuie sa mute pe axa Ox joystick-ul. | ||
- | Pentru a detecta apasarea butonului am folosit o intrerupere. | + | Pentru a detecta apasarea butonului am folosit o intrerupere, urmata de functia buttonPush. |
{{:pm:prj2023:apredescu:button_run_billy_run.png?600|}} | {{:pm:prj2023:apredescu:button_run_billy_run.png?600|}} | ||
Line 245: | Line 255: | ||
de exemplu sa te lasi in jos, sa sari mai mult daca tii apasat mai mult timp in sus, sa existe posibilitatea modificarii | de exemplu sa te lasi in jos, sa sari mai mult daca tii apasat mai mult timp in sus, sa existe posibilitatea modificarii | ||
vitezei pe axa OY. | vitezei pe axa OY. | ||
+ | |||
+ | 6. **Jocul provoaca dependenta** | ||
+ | |||
+ | Ma asteptam la acest lucru, poate este si faptul ca este proiectul meu si am muncit si de aceea m-as juca incontinuu, insa imi | ||
+ | place si nu m-as opri. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 250: | Line 265: | ||
* [[https://drive.google.com/drive/folders/1mlNIG1hUdwWICT_46g8Vlitfp2zaawbr?usp=sharing|Link Drive]] | * [[https://drive.google.com/drive/folders/1mlNIG1hUdwWICT_46g8Vlitfp2zaawbr?usp=sharing|Link Drive]] | ||
+ | * {{:pm:prj2023:apredescu:runbillyrun.zip|codul}} | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
Line 276: | Line 292: | ||
{{:pm:prj2023:apredescu:software_-_simulare_p1.png?600|}} | {{:pm:prj2023:apredescu:software_-_simulare_p1.png?600|}} | ||
+ | |||
+ | * 19.05.2023 - Realizarea partii software | ||
+ | * 21.05.2023 - Inlocuirea celor 3 leduri cu un modul semafor | ||
+ | * 22.05.2023 - Includerea muzicii + inca un buzzer | ||