This is an old revision of the document!
Robotic Hand
Introducere
Proiectul este reprezentat de o mana robotica ce este controlata de la distanta printr-o manusa.
Scopul lui este de a apuca lucruri de diferite dimensiuni, materiale si forme.
Ideea a plecat de filmele cu Iron Man pe care le-am vazut
.
Poate fi foarte util in domeniul medical, in chirurgie, in explorari spatiale (pentru a lua chestii de la distanta din spatiu) sau in domeniul industrial.
Descriere generală
Componente:
2 X Arduino Uno
2 X NRF24
5 X Servomotors
2 X Mini Breadboard
5 X Flex Sensors
5 X 10k ohm resistors
Item Arduino Uno: Arduino Uno este o placă de dezvoltare bazată pe un microcontroler ATmega328P.
NRF24: NRF24 este un modul de comunicare fără fir care operează pe banda de frecvență de 2,4
GHz. Acesta permite comunicarea între diferite dispozitive utilizând cipul nRF24L01+ de la Nordic Semiconductor. Modulul NRF24 oferă o comunicare fără fir fiabilă și consum redus de energie, fiind potrivit pentru proiecte care implică control la distanță, rețele de senzori și transmiterea de date.
Servomotoare: Servomotoarele sunt actuatori mici care permit controlul precis al poziției unghiulare sau liniare.
Mini Breadboard: O mini breadboard este o placă de prototipare utilizată pentru conectarea și testarea componentelor electronice fără a fi nevoie de sudare.
Senzori Flexibili: Senzorii flexibili sunt dispozitive rezistive flexibile care își modifică rezistența în funcție de gradul de îndoire sau flexare pe care îl experimentează.
Rezistoare de 10k ohmi: Rezistoarele sunt componente electronice pasive care restricționează fluxul curentului electric într-un circuit.
{{:pm:prj2023:apredescu:pm_schema.png?200|}}
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF